środa, 4 lutego 2015

On my mind

Co się w mojej głowie kryje.. :)
Pełno nie zrozumienia, ponieważ nie mogę patrzeć na to jak ludzie utrudniają sobie życie. Ciężko jest mi patrzeć na smutnych dorosłych ludzi którzy boją się spełniać marzenia. Czy ja też taka będę? Zastanawiam się nad tym, ponieważ chyba widzę wszystko inaczej, jeśli coś mi się nie podoba, staram się to zmienić za wszelką cenę, takim jestem człowiekiem, dążę do szczęścia. :) a dorośli ludzie jakby bali się zmienić coś, zaburzyć, żyją w kółko tak samo, jeśli będę miała tak żyć, na prawdę zwariuję. :) Ja się nie boję zmian, zmieniałam już szkołę w podstawówce, gimnazjum a teraz mam zamiar zmienić liceum. Nienawidzę nudy :) Często ryzykuję, próbuję nowych rzeczy, na prawdę to jest wspaniałe, to jest życie, trzeba spróbować wszystkiego. Chciałabym tak całemu światu powiedzieć ruszcie się i zróbcie coś, dać każdemu siłę do działania. Nie podoba Ci się Twoja figura- zmień ją. Nie podoba Ci się Twój pokój? Wstań i go przemebluj. Ubolewasz nad włosami? biegnij je obciąć, przefarbuj. Masz dużo ubrań w szafie w których nie chodzisz ale szkoda Ci je wyrzucać? Nie wyrzucaj, sprzedaj a za to kup takie w których będziesz chodzić. Patrz na świat jakbyś mógł wszystko.
- Takie właśnie myśli mnie męczą i musiałam się z Wami podzielić nimi.
Jest jeszcze jedna rzecz której nie jestem w stanie zrozumieć.
KOBIETY.
ale o tym w osobnej notatce, bo za długo by o tym mówić. :)

Skoro życie idzie do przodu, nie zostawajcie w tyle, wyprzedźcie je. Nie bójcie się zmian. - rada na dziś :)
 PS. dodałam ostatnio do Bloga muzykę, mam nadzieję że się wyświetla i że się podoba.
Miłego wieczoru :*
łapcie zdjęcie z ostatniej sesji, która niestety nie udała się ze względu na pogodę. ( zaczął mocno padać śnieg i zamarzliśmy)
fot. Michał Wurszt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz