niedziela, 30 października 2016

Jesienne zdjęcia

Jak już wspominałam w poprzednim poście, dzięki nowemu komputerowi nareszcie mam możliwość pracy ze zdjęciami. Wczoraj, pierwszy raz od dłuższego czasu miałam przyjemność robienia zdjęć. Nie licząc zamarzniętych palców, była to przyjemność. :) Teraz mogę śmiało stwierdzić, że to jest to co mnie uszczęśliwia i odrywa troszkę od rzeczywistości. :) Nie chcę zdradzać wszystkiego, ale mam zaplanowanych kilka działań w niedalekiej przyszłości, które pozwolą mi się rozwinąć w fotografii. Pierwszy krok już wykonany, zakupiłam lampę, teraz pozostaje mi tylko na nią czekać, a na blogu pojawi się mnóstwo nowych zdjęć. :) Jestem bardzo zadowolona z tego faktu i nie mogę się doczekać. :D Pamiętajcie, że pasja jest czymś co sprawia że wasze życie nabiera kolorów. Trzeba czasami pomiędzy, szkołą, pracą i innymi obowiązkami znaleźć chwilę na robienie tego co kochacie, to pomoże wam odprężyć się i potem wrócić z lepszą energią do życia i naszych obowiązków. :)
Na prawdę polecam.
Do zdjęć pozowała Patrycja Szczerba. :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz