środa, 6 maja 2015

Nie żałuj


Dostałam ostatnio pytanie na ask.fm, czego najbardziej żałuję. Zaczęłam się nad tym zastanawiać, teoretycznie mam prawo żałować na prawdę wielu sytuacji i wyborów, jednak nie muszę. Obiecałam sobie kiedyś, że postaram się nie żałować niczego. Polecam złożyć taką obietnicę każdemu. Dzięki temu przestałam się nie potrzebne przejmować i zastanawiać, z większej liczby rzeczy mogę się teraz cieszyć. Moje życie dzięki temu zbliżyło się o kolejny krok do szczęścia. Dlaczego? To proste. Kiedyś jeśli czegoś żałowałam to było to jedzenie. Żałowałam, że coś zjadłam. Bardzo głupia rzecz, ponieważ nie chcę żałować rzeczy, które sprawiają że jestem szczęśliwa. Byłam szczęśliwa w trakcie jedzenia wiec nie ma o co się martwić. Aktualnie jedna z rzeczy których mogę żałować jest nie zrobienie czegoś. Jeśli nie spróbuję mogę mieć wyrzuty sumienia. Obiecałam to sobie ponieważ miałam dosyć sytuacji w których siedzę w domu i dostaje snapy ze świetnej imprezy, wszyscy ucieszeni, a ja myślę " Boże, czemu nie poszłam!?" Zamiast się zastanawiać po prostu wzięłam się za to. Jeśli dostaję jakąś propozycję to idę. Nie zastanawiam się. Jeśli mam szansę z kimś porozmawiać, gdzieś wystąpić, wymazuję z siebie wstyd na chwilę i robię to. Nie chciałabym widzieć jak ktoś inny marnuje moją szansę bo się wstydziłam. Próbuję wszystkiego. Na prawdę nie bójcie się zrobić czegoś innego, nowego, ryzykownego i pod żadnym pozorem nie żałujcie. Tłumaczcie to sobie tak, że woleliście spróbować i mieć jakiś procent szans, że się uda, niż nie spróbować i dręczyć się całe lata, co by było, gdyby jednak się udało. Bez ryzyka nie ma zabawy, nie ma nic. Myślałam kilka razy, że będę całe życie żałować kilku znajomości które mnie zmieniły, przez które cierpiałam. Jednak teraz nie żałuję wcale. Moim zdaniem negatywne przeżycia też mogą mieć pozytywny wpływ na nasz charakter i postrzeganie świata. Komuś kto przeżył wiele trudnych sytuacji łatwiej jest iść dalej i stawiać czoła codziennym przeciwnościom które przestają już być problemami. Osoba, która spotkała się z niesprawiedliwą i obraźliwą krytyką, zaczyna patrzeć inaczej na ludzi. Wie, że nie może się przejmować takimi opiniami innych. Według mnie na prawdę w każdej najgorsze chwili jest jakaś pozytywna cząstka. Nie możecie niczego żałować. To uczucie dotyczy niepotrzebnej złej przeszłości, ale i blokuje nas do pójścia w przód, w przyszłość. Strach przed tym może utrudniać nam rozwijanie się, które niewątpliwie bywa jednym z życiowych celi. Najgorszą rzeczą jest rezygnować. Nigdy nie należy tego robić, nie możecie rezygnować w żadnej sytuacji, żaden moment nie jest dobry żeby zrezygnować z realizowania siebie i swoich marzeń, nie pozwólcie żeby rządziło Wami sumienie. Przestańcie sięgać w przeszłość i wykonywać negatywne wybory. Niebyłe do końca złe. Każdy wniósł do Waszego życia coś dobrego, nawet jeśli tego nie widzicie. Mam nadzieję, że się nad tym zastanowicie i Wasze życie stanie się lepsze i łatwiejsze tak jak moje. 
Pozdrawiam gorąco i życzę odwagi, próbujcie! :)))
W następnym poście będą świeże zdjęcia. :) zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz