środa, 1 kwietnia 2015

Przyszłość (?!?!)

Od zawsze uważałam, że jeszcze nie czas na myślenie o przyszłości. Jednak mam już te 17 lat, starość nie radość. Nadszedł chyba moment w którym zaczęłam planować dalsze życie. Podchodzę do tego z entuzjazmem, uważam że czas pomiędzy nastoletnim życiem a wejściem w dorosłość to cudowne chwile. Myślę że w tym okresie bardzo dużo poznajemy i odkrywamy. Bardzo chciałabym się zatrzymać w wieku 17 na całe życie, ale w sumie? Zeżarła by mnie ciekawość dalszego życia. Czasami jest mi smutno że minął tak szybko tak wspaniały czas, a ja nie dostzegałam i nie doceniałam niczego. Jednak innym razem gdy myślę o przyszłości to na mojej twarzy pojawia się uśmiech. :) Pierwsza praca, pierwsze własne mieszkanie, ślub, ciąża, wychowywanie dzieci. Mam ogromną nadzieję, że to się uda. :) Najgorszą opcją dla mnie było by życie w samotności. Żadna kariera nie zastąpiła by mi ciepła rodziny. :) Nie boję się przyszłości. Myślę że nie ma czego. Skoro inni dają radę to czemu ja miałabym nie dać? Co miało by sie nie udać skoro mam rodzinę i przyjaciół którzy zawsze mi pomogą. :) 
Moim zdaniem mam szansę odnieść sukces, ponieważ mam ogromną chęć udowadniania samej sobie, że mogę wszystko. Mam jakieś tam swoje talenty. Jestem sprytna. Wszystko jest na dobrej drodze, myślę że do odniesienia sukcesu wystarczy chcieć, wszystko zależy od nas. Ludzie żyją na śmietnikach a potem zostają milionerami, 
WSZYSTKO JEST MOŻLIWE
Wszystko na tym świecie jest dla ludzi. :)
Niestety nie da się czegoś osiągnąć siedząc przykomputerze i wypisując z zazdrości bzdury na temat osób które coś osiągnęły. 
––––––––––––––––––––
Moim głównym celem jest pokazać sobie samej ile potrafię. Osiągnąć duzo w życiu, żeby móc spojrzeć w oczy osobom które we mnie nie wierzyły i pokazać im środkowy palec. Chciałabym również zmienić coś w świecie, pomagać ludziom, uszczęśliwiać ich. 
Moim celem jest żyć tak żeby niczego nie żałować, założyć rodzinę, zapewnić jej dobre życie i być szczęśliwym czyli żyć w otoczeniu osób które kocham i nie być zależnym od nikogo. :) 
Dzięlukuję. 
Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodziło. :) 
––––––––––––––––
Pamiętajcie, to Wy macie kontrolę nad swoim życiem, sami piszecie sobie scenariusz. 
MOŻECIE WSZYTKO ❤️ 
Powodzenia :)


Oto ramka z najlepszymi wspomnieniami mojego życia. :')


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz