niedziela, 11 stycznia 2015

First of all

Na początek zawsze trzeba trochę przynudzić :) czyli troszkę o mnie. Urodziłam się 17 lat temu w Kielcach, rodzice nazwali mnie Wiktoria. Lubię to imię tylko ze względu na jego znaczenie. Wiktoria znaczy zwycięstwo i to opisuje mój styl życia. Zawsze myślę pozytywnie, zwyciężam codziennie. Wygrywam z myślami, z życiem, z problemami :). Tym też chciałabym się z Wami tutaj dzielić, pozytywnym podejściem do życia. Kocham pomagać, ponieważ czuję że przez to zmieniam świat i jestem ważna, mogę sprawić, że na czyjejś twarzy pojawi się uśmiech, to jest magiczne. Oczywiście są też rzeczy które uszczęśliwiają mnie. Po pierwsze jest to mój chłopak, mam w nim niesamowite wsparcie. Kolejną rzeczą którą kocham jest Fotografia. Zdjęcia pozwalają nam zatrzymać czas, jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ jestem niesamowicie sentymentalna. uwielbiam się udoskonalać, porównywać moje stare zdjęcia z aktualnymi, patrzeć jaki robię progres. Tak samo z rysunkami. Rysowanie przenosi mnie w inny świat, szkicuję od kiedy pamiętam. jestem bardzo wszechstronna, nie tylko artystka ale też sportsmenka :). Moją ulubioną formą sportu jest jazda konna. Ale to musiałam na jakiś czas odłożyć, niestety. Aktualnie robię mięśnie, marzę o tzw. 'kaloryferze'. jestem dosyć szczupłą osobą więc nie mam problemów z aktywnym trybem życia :).
Słucham każdego typu muzyki, ale głównie rapu, kompletnie nie umiem śpiewać ani tańczyć, ale nie przeszkadza mi to w niczym i robię to gdy nikt nie patrzy, albo... gdy wszyscy wokół są zbyt pijani. Sama nie piję ani nie palę.:) Jestem bardzo kreatywna i uwielbiam rozmawiać, dzielić się z ludźmi moimi przemyśleniami, więc posty będą mam nadzieję często i różnorodne, do zobaczenia ! :)
na zdjęciu ja :) słodkich snów ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz