wtorek, 20 stycznia 2015

z uśmiechem na twarzy :)

Korzystając z pozytywnej energii którą mam ostatnio, postanowiłam już na serio zacząć pracę nad sobą. :) Od około 2 miesięcy próbuję zmienić cos w swoim ciele. Jednak nie do końca ustalona dieta, nieregularne ćwiczenia nie mogą dać pożądanego efektu. owszem schudłam, ale potem znowu przytyłam.. znowu schudłam i tak w kółko :) aktualnie moja waga spadła z 53.5 do 52, było 51 ale niedzielne obiadki robią swoje :D Jednak od dzisiaj nie dam za wygraną. Wiem, że mogę. Mogę zmienić w sobie wszystko. Trzeba tylko pracować ciężko :) wstawiam zdjęcie mojej figury, żebyście mogli  potem oceniać moje postępy. Myślę, że po napisaniu tego postu będę mieć jeszcze większą motywację bo nie chcę zrobić sobie publicznie wstydu że nic nie zmieniłam. :) zachęcam gorąco wszystkich do aktywności fizycznej i zdrowego jedzenia, nie tylko w celu schudnięcia, ale z doświadczenia wiem, że to niesamowicie poprawia samopoczucie. :) Także do roboty ! Ja oczywiście nie tylko chcę schudnąć. Moim głównym celem jest ładnie wyrzeźbiona sylwetka, głównie brzuch i pośladki. Może tą zmianą nadrobię tymczasowe zaniki uśmiechu spowodowane problemami w szkole. :) napiszę o tych problemach w następnym poście.
trzymajcie się ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz